Serviciul pentru Retur Gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de www.GoHappy.ro:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător / distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Categorii de produse cu condiții speciale de retur
Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.
Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite).
Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau produse pentru copii) din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.) pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
Saltele pot fi returnate cu condiția ca acestea să fie împachetate într-o folie de plastic și să nu fie rupte sau vizibil deteriorate.
Bijuteriile se pot returna prin curier.
Electrocasnicele mici în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat.
Electrocasnicele mari în cazul unui retur, trebuie să fie curățate și igienizate. Curierul se va ocupa gratuit de ambalarea corespunzatoare atunci când va ridica produsul.
Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
Castile in nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
Restul produselor pot fi returnate conform condițiilor de aici:
a.) Produsele resigilate indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei
respective.
b.) Cardurile cadou nu pot fi returnate.
În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu unui curier cu care lucrezi. Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: transfer bancar sau voucher pentru o nouă comandă.
Cand predai coletul pentru retur unui curier trebuie sa respectii conditiile urmatoare:
1. Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de curierat: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.
2. Trebuie completat Formular de Retur (click aici) completand-ul corect, complet si citet/lizibil. Acesta va fi pus in colet altaturi de produsele returnate (asigura-te ca Formularul nu are cum sa fie distrus/stricat in timpul transportului).
3. Greutatea maxima admisa a unui colet este de 10 kilograme.
4. Plata pentru transportul returului iti revine in totalitate.
5. Dimensiunea unui colet trebuie sa respecte dimensiunea initiala a coletului sau parametrii pe care curierul ii poate solicita sau impune in momentul ridicarii coletului.
Cum primesti banii inapoi?
Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul din care ai efectuat plata sau sub forma unui voucher pe care il poti folosi la viitoare cumparaturi. Varianta pentru care optezi oricum o sau ai bifat-o deja in Formularul de Retur.
Dacă ai anulat comanda, dar ai apucat sa faci plata, procedura de transfer a banilor va incepe imediat dupa ce am prelucrat datele anularii comenzii, adica in aceasi zi sau - cel mai tarziu - in ziua urmatoare lucratoare. Transferul banilor si returnarea lor in contul tau este influentata ca termen de procedurile bancare. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda trebuie sa stii ca:
1. Voucherul nu este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
2. Perioada de valabilitate este de 1 luna;
3. Voucherul se aplică pe toate produsele din oferta www.GoHappy.ro, exceptie cazurile in care nu e stablit altfel;
4. Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.
Dacă alegi/soliciti rambursarea sumei plătite la cumpărare:
1. Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
2. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile.
Compania SC LIDER COLECT SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul de “Retur Gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
Cauta aici ...