Termeni și condiții de utilizare

1. PREVEDERI GENERALE
1.    Magazinul online disponibil la adresa de internet www.GoHappy.ro este detinut si administrat de societatea SC LIDER COLECT SRL, persoana juridica de drept romanesc, cu sediul  in Romania, Soseaua Tulcei nr. 139,
comuna Lumina, jud. Constanta, tel. 0341 44 22 22, e-mail: contact@gohappy.ro, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J13/2319/2011, Cod Unic de Inregistrare 29219557, capital social subscris si varsat in valoare de 200 lei.
2.    Utilizarea www.GoHappy.ro necesita indeplinirea de catre sistemele informatice utilizate de Client a anumitor cerinte de ordin tehnic.
3.    ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro se adreseaza Utilizatorilor, Clientilor Consumatori si Clientilor Neconsumatori care utilizeaza www.GoHappy.ro sau incheie Contracte la Distanta.
4.    Informatiile prezentate in cadrul www.GoHappy.ro cu privire la Produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului de Vanzare in sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
5.    Acceptarea ”Termenilor și Conditiilor” www.GoHappy.ro este voluntara, dar necesara pentru crearea Contului si/sau in scopul plasarii comenzii de catre Client sau Utilizator, reprezentand o formalitate premergatoare incheierii Contractului la Distanta.
6.    Navigarea in cadrul www.GoHappy.ro, urmata de Comanda, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa de catre orice Client sau Utilizator a ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro.
7.    www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza, in orice moment, continutul platformei www.GoHappy.ro, precum si ”Termenii si Conditiile” de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre Societate si Client/Utilizator, se vor aplica ”Termenii si Conditiile” valabile la momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.
8.    ”Termenii si Conditii” www.GoHappy.ro au in vedere, in primul rand, achizitionarea Produselor prin intermediul platformei www.GoHappy.ro, dar se pot aplica, dupa caz, si in ceea ce priveste cumpararea unor Produse din depozitele sau magazinele fizice ale societatii.
9.    Produsele sunt livrate de Societate in cantitati obisnuite pentru consumul casnic. www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a fixa cantitatea maxima de Produse pe care o poate furniza Clientului si/sau Utilizatorului.
10.    Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile in www.GoHappy.ro (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate in cadrul www.GoHappy.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
11.    In cazul in care plata Pretului Produselor este efectuata online, Societatea nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzand, (dar nelimitandu-se) comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului bancar al Clientului / Utilizatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia nu este in RON.
12.    Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta unei terte parti servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia. In toate cazurile, www.GoHappy.ro va fi
raspunzătoare fata de Client/Utilizator pentru toate obligatiile contractuale asumate in cadrul Contractului la Distanta.
13.    Clientul/Utilizatorul poate interactiona cu Vanzatorul in mod telefonic sau prin intermediul adresei de posta electronica contact@gohappy.ro.
14.    In cazul in care platforma www.GoHappy.ro este afectata de un volum al traficului neobisnuit de mare, Societatea isi rezerva dreptul de a solicita Clientilor/Utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare
de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul www.GoHappy.ro.
15.    Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat si care expira după o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul
mers al Campaniilor Promotionale (ex.: plasarea unor Comenzi intr-un cuantum substantial, in scopul acumularii unor puncte de loialitate, dar care sunt anulate ulterior) este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda.
www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a suspenda Conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promotionale sau ofertelor in curs, de a anula Contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau
despagubiri.
16.    Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la accesarea datelor Clientilor si/sau Utilizatorilor www.GoHappy.ro si/sau ai Aplicatiei, alterarea continutului platformei www.GoHappy.ro,
incercarea de afectare a performantelor serverelor care deservesc platforma www.GoHappy.ro, deturnarea continutului livrarilor Produselor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

2. DEFINITII
1.    Definitiile de mai jos se vor aplica termenilor urmatori atunci cand sunt utilizati in materialul de fata, cu exceptia cazului in care contextul impune un alt inteles:

Aplicatia
Aplicatia software de tip mobil, pusa la dispozitia Clientului/Utilizatorului de catre Vanzator, destinata instalarii pe un dispozitiv mobil detinut de catre Client/Utilizator si care permite, in special, utilizarea www.GoHappy.ro
fara necesitatea deschiderii unui browser web.
Campanii Promotionale
Conditiile particulare de vanzare ale Produselor expuse in cadrul www.GoHappy.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislatiei Incidente (ex.: reducerea Pretului sau a costurilor de livrare, in limita stocurilor disponibile, etc.).
Cerinte Tehnice
Cerinte tehnice minime a caror indeplinire este necesara pentru utilizarea www.GoHappy.ro si anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet (in cazul Aplicatiei – dispozitive mobile), de natura a
asigura accesul la posta electronica si la internet.
Client
Orice persoana fizica care are varsta de minim 18 ani sau persoana juridica care viziteaza www.GoHappy.ro si/sau efectueaza o Comanda in baza unui Cont.
Comandă
Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client/Utilizator, prin intermediul caruia Clientul/Utilizatorul isi exprima intentia de a incheia un Contract la Distanta, cu utilizarea mijloacelor
de comunicare la distanta, precizand totodata Produsele pe care se ofera să le achizitioneze de la Vanzator si furnizandu-i acestuia datele necesare pentru incheierea si realizarea Contractului la Distanta.
Comunicari Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clientilor sau Utilizatorilor sa receptioneze informatii periodice de la Vanzator, in special despre Campaniile Promotionale si Produsele oferite spre vanzare in cadrul
www.GoHappy.ro, la adresa de e-mail sau numarul de telefon pe care Clientul si/sau Utilizatorul le-au furnizat in procesul de creare al Contului.
Consumator
Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Cont
Serviciul electronic pus la dispozitia Clientului de catre www.GoHappy.ro, identificat prin adresa de email (Login) si Parola, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vanzatorului si care permite
Clientului sa utilizeze functionalitati/servicii suplimentare (ex.: vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc.).
Contract la Distanta
Contract de vanzare-cumparare incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului/Utilizatorului, materializat in comanda confirmata si acceptata de catre Vanzator, prin email si prin
intermediul caruia Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse, in acord cu principiile stabilite de
”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro.
Continut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi - dar fara a se limita la - informatii despre Produse si inclusiv imagini si descrieri ale acestora, videoclipuri promotionale, daca este cazul, descrieri si imagini ale persoanelor, scripturi, software, marci inregistrate, care sunt postate si distribuite in cadrul www.GoHappy.ro de catre Vanzator, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor sai.
Cos de Cumparaturi
Serviciul pe care Vanzatorul il ofera fiecarui Client sau Utilizator al www.GoHappy.ro si care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care faciliteaza micsorarea
Pretului in conditiile anumitor Campanii Promotionale, vizualizarea Pretului fiecarui Produs in parte si al tuturor Produselor impreuna, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor si a datei estimative de livrare
a acestora. Cosul de Cumparaturi colecteaza ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru incheierea Contractului la Distanta. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adauga in Cosul de Cumparaturi mai multe Produse in vederea incheierii Contractului la Distanta.
Curier
Orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
Departamentul PR
Departamentul Public Relation (Relatii Clienti) ofera Clientilor sau Utilizatorilor informatii cu privire la activitatea desfasurata prin intermediul www.GoHappy.ro, fiind disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 16:00, la numerele de telefon 0341 44 22 22, 0771 508 508. (linii telefonice cu tarif normal) si la adresa de email contact@gohappy.ro.
www.GoHappy.ro
Magazinul online care consta in platforma de comert electronic www.GoHappy.ro si care permite plasarea Comenzilor de catre Client sau Utilizator, precum si prestarea de servicii puse la dispozitie de catre Vanzator.
www.GoHappy.ro este detinut, operat si administrat de catre Vanzator, fiind alcatuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate intre ele, care poate fi accesat prin intermediul unui browser web, de pe diferite device-uri.
Favorite
Sectiune a Contului care permite Clientului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le monitorizeze in vederea unei eventuale achizitii.
Legislatia Incidenta
Codul Civil din 2009, Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comertul electronic, Hotararea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comertul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecţia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Liste
Sectiunea din Favorite in care Clientul poate adauga Produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei potentiale achizitii si pe care le poate sterge sau adauga ulterior in Cosul de Cumparaturi.
Login
Adresa de e-mail a Clientului si parola furnizate in cadrul www.GoHappy.ro in timpul procesului de creare al Contului.
Parola
Un sir alfanumeric necesar autorizarii accesului in Cont, care este stabilit de catre Client in procesul de creare al Contului. 
Pret
Suma de bani pe care o primeste Vanzatorul in schimbul furnizarii catre Client/Utilizator a Produsului comandat, in conformitate cu termenii si conditiile Contractului la Distanta. Pretul este format din valoarea Produsului,
la care se adauga, dupa caz, cheltuielile de transport si/sau alte costuri aferente, prezentate Clientului in procesul de achizitie. Cheltuielile de transport si/sau alte costuri aferente, sunt detaliate pe www.GoHappy.ro,
inainte de plasarea Comenzii de catre Client si/sau Utilizator, dar si mai jos, in cuprinsul sectiunii „Livrare”.
Pick Up Point
Centrele de vanzare in regim retail ale Lider Colect S.R.L. si din care Clientul/Utilizatorul isi poate ridica Comenzile (daca acestea exista).
Produs
Bunul mobil listat in cadrul www.GoHappy.ro, mentionat in Comanda si care face obiectul Contractului la Distanta, ce urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator Clientului sau Utilizatorului, in schimbul achitarii Pretului.
Rating
Modalitate de exprimare de catre Client/Utilizator a gradului de satisfactie al acestuia in raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putand primi un punctaj de la o stea la cinci stele.
Termeni si Conditii GoHappy.ro
Prezentul document, care defineste termenii de incheiere a Contractelor la Distanta prin intermediul www.GoHappy.ro, stabileste drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Utilizatorului, in acord cu prevederile Legislatiei Incidente.
Tranzactie
Operatiunea de incasare sau de rambursare catre Client/Utilizator a sumei rezultate din vanzarea unui Produs de catre www.GoHappy.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de catre Vanzator sau prin
transfer bancar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de livrare aleasa de catre Client/Utilizator.
Utilizator
Orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care viziteaza www.GoHappy.ro si/sau efectueaza o Comanda, fara a avea creat un Cont de Client.
Zi Lucratoare
Una din zilele de luni pana vineri inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale, declarate zile libere.

3. SERVICII ELECTRONICE SI FUNCTIONALITATI PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI SI/SAU UTILIZATORULUI DE CATRE VANZATOR IN CADRUL www.GoHappy.ro. COMUNICARI COMERCIALE.

3.1. SERVICII ELECTRONICE SI FUNCTIONALITATI PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI SI/SAU UTILIZATORULUI DE CATRE VANZATOR IN CADRUL www.GoHappy.ro
1.    In cadrul www.GoHappy.ro, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului si/sau Utilizatorului urmatoarele servicii electronice si functionalitati:
a.    crearea Contului;
b.    utilizarea Cosului de Cumparaturi;
c.    plasarea Comenzilor, precum si incheierea Contractelor la Distanta, in conditiile reglementate de ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro;
d.    vizualizarea Continutului afisat in cadrul www.GoHappy.ro;
e.    trasmiterea de Comunicari Comerciale, in baza consimtamantului exprimat in prealabil de catre Client;
f.     crearea Listelor, interactiunea cu sectiunea Favorite si utilizarea facilitatii de Rating;
g.    informatii cu privire la Pick Up Points (ex.: geolocalizare, orar functionare, etc.);
h.    informatii referitoare la punctele de loialitate acumulate ca urmare a achizitionarii Produselor de pe www.GoHappy.ro (in cazul aplicarii unor programe de loialitate);
i.      prezentarea notificarilor curente direct pe ecranul dispozitivului mobil (notificare push);
j.      crearea Listei, actualizarea sectiunii Favorite si interactiunea cu functia Rating.

2.    Vanzatorul, suplimentar pentru Clientii care au deja Cont, ofera gratuit stocarea si punerea la dispozitia acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achizitionate,
a posibilitatii actualizarii datelor de contact, livrare si plata, dupa caz, etc.

3.    Utilizarea Contului este posibila dupa finalizarea urmatorilor pasi de catre Client:
a.    completarea formularului de inregistrare, intelegerea si acceptarea prevederilor ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro;
b.    apasarea butonului „Creeaza cont” sau logarea prin intermediul contului Clientului de Facebook sau Google.

4.    Utilizarea Cosului de Cumparaturi incepe in momentul in care Clientul adauga primul Produs in Cosul de Cumparaturi.

5.    Cosul de Cumparaturi este oferit gratuit, are caracter singular si se inchide atunci cand Comanda este plasata prin intermediul acestuia sau cand Clientul/Utilizatorul nu finalizeaza Comanda prin intermediul lui, iar
Cosul de Cumparaturi salveaza informatiile selectate de Client. Coșul se inchide si dupa incheierea sesiunii browserul-ui, inclusiv dupa deconectare, insa nu rezerva Produsele.

6.    Clientul si/sau Utilizatorul au următoarele obligatii in ceea ce priveste utilizarea serviciilor electronice si a functionalitatilor puse la dispozitie de Vanzator in cadrul www.GoHappy.ro:
a.    sa furnizeze date conforme cu realitatea atunci cand plaseaza o Comanda sau in formularele de inregistrare la crearea Contului;
b.    sa actualizeze datele pe care le-au furnizat Vanzatorului la momentul plasarii Comenzii si al incheierii Contractului la Distanta, in special pentru utilizarea corecta a serviciilor electronice si a functionalitatilor
oferite de www.GoHappy.ro. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica in orice moment datele introduse in timpul crearii Contului sau al plasarii Comenzii, utilizand toate optiunile disponibile din cadrul sectiunii Cont
sau plasare Comanda;
c.    sa foloseasca serviciile electronice si functionalitatile puse la dispozitie de catre Vanzator astfel incat sa nu interfereze cu functionarea platformei www.GoHappy.ro;
d.   sa utilizeze serviciile si functionalitatile puse la dispozitie de catre Vanzator in conformitate cu legislatia in vigoare si cu ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro;
e.   sa plateasca la termen Pretul si celelalte costuri asociate livrarii Produselor, dupa caz;
f.    sa preia la timp Produsele comandate prin utilizarea metodei de livrare si plata ramburs;
g.   sa nu desfasoare activitati informatice sau orice alte activitati care au ca scop obtinerea de informatii care nu sunt destinate Clientului si/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienti sau care interfereaza cu
principiile sau aspectele tehnice de functionare ale www.GoHappy.ro, si realizarea platii Pretului Produselor, ori modificarea neautorizata a Continutului furnizat de Vanzator, in special a celor furnizate in cadrul www.GoHappy.ro referitor la Preturi sau la descrierea Produselor;

7.    Reclamatii referitoare la furnizarea serviciilor electronice in cadrul www.GoHappy.ro pot fi depuse:
a.    in scris la adresa sediului social: Comuna Lumina, Soseaua Tulcei nr.139, cod postal 907175, judetul Constanta, Romania
b.    in format electronic prin intermediul postei electronice la adresa: contact@gohappy.ro.

8.    Se recomanda precizarea de catre Client/Utilizator in reclamatie/plangere a urmatoarelor aspecte:
a.    natura si circumstantele referitoare la subiectul plangerii, in special, tipul neregulii si data cand aceasta a avut loc;
b.    solicitarea Clientului sau a Utilizatorului;
c.    datele de contact ale petentului.
*Cerintele enumerate mai sus constituie doar un model si nu influenteaza eficacitatea reclamatiilor inaintate daca modelul recomandat se omite, insa aceste informatii pot facilita examinarea cu celeritate a plangerii de catre Vanzator.

9.    Solutionarea reclamatiei de catre Vanzator se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii primirii plangerii formulate de catre Client/Utilizator.

3.2.    COMUNICARI COMERCIALE
1.    Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice in ceea ce priveste Produsele oferite in cadrul
www.GoHappy.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
a.    prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Setari Cont”;
b.    prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
c.    prin contactarea Departamentului PR.

2.    Nu sunt considerate Comunicari Comerciale, in intelesul Legislatiei Incidente, mesajele primite de catre Client/Utilizator de la Vanzator, prin SMS sau posta electronica, referitoare la statusul relatiei dintre Vanzator si
Client/Utilizator (ex.: confirmare creare cont, confirmare plasare Comanda, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc.).

3. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
1.    SC LIDER COLECT SRL colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal in cadrul platformei www.GoHappy.ro conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in www.GoHappy.ro, disponibila aici.
2.    Consimtamantul pentru primirea de Comunicari Comerciale se manifesta de Client si/sau Utilizator conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibila pe www.GoHappy.ro. Detalii cu privire la
prelucrarea datelor in vederea transmiterii de Comunicari Comerciale privind Produsele, inclusiv conditiile de dezabonare, se gasesc in Politica privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in www.GoHappy.ro, disponibila aici.

4. INREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASAREA COMENZII. INCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANTA

4.1.    Inregistrarea unui Cont de Client
1.    Pentru crearea unui cont pe platforma www.GoHappy.ro, potentialul client este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida si sa urmeze pasii descrisi in pagina de creare a Contului, disponibila la adresa www.GoHappy.ro.
2.    Inregistrarea Contului necesita repetarea Parolei de doua ori pentru a detecta si corecta greselile de tastare.
3.    Clientul obtine accesul la Cont cu ajutorul Loginului si al Parolei, precum si prin conectarea prin intermediul contului acestuia de Facebook sau Google. Clientul se conecteaza in Contul sau dupa inregistrarea in www.GoHappy.ro. Contul permite stocarea informatiilor referitoare la adresa furnizata de Client pentru Produsele comandate, la starea si istoricul Comenzilor, facturile fiscale emise de Vanzator, precum si accesarea altor servicii
puse la dispozitie de catre Societate, cum ar fi programul punctelor de loialitate, Lista sau Produsele Favorite.
4.    Clientul este obligat sa pastreze Parola in deplina confidentialitate, sa nu o dezvaluie persoanelor terte si intelege ca daca incredinteaza cuiva Parola Contului, respectiva persoana va avea acces la datele sale cu caracter
personal, iar www.GoHappy.ro va fi astfel exonerata de orice raspundere care ar deriva dintr-o utilizare neautorizata a Contului.
5.    Vanzatorul ofera posibilitatea Clientului de a-si modifica Parola in orice moment.
6.    www.GoHappy.ro poate refuza cererea de inregistrare a unui Cont in situatiile in care Departamentul PR sau Departamentul Tehnic al Societatii constata ca in procesul de creare al Contului au fost utilizate informatii
neconforme cu realitatea.
7.    Clientul are posibilitatea, in orice moment si fara motiv, sa stearga Contul (anularea Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei solicitari la adresa contact@gohappy.ro.
8.    Crearea Contului nu este necesara pentru a plasa o Comanda in cadrul www.GoHappy.ro, aceasta putand fi efectuata si de un Utilizator.

5.    Plasarea Comenzii


5.1   Aspecte generale
1.    Vanzatorul ofera posibilitatea plasarii Comenzii pentru Produse in următorul mod:
a.    prin accesarea platformei www.GoHappy.ro;
b.    prin comanda telefonica directa la numerele 0341 44 22 22 si 0771 508 508;
c.     prin mesaj scris direct pe adresa de e-mail contact@gohappy.ro
2.    Produsele achizitionate prin intermediul www.GoHappy.ro sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului si/sau Utilizatorului.
3.    www.GoHappy.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat de catre Client si/sau Utilizator, din care pot decurge intarzieri sau imposibilitati de livrare. Totodata, in acest caz, www.GoHappy.ro nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client si/sau Utilizator ca urmare a intarzierii in livrarea Comenzii.
4.    www.GoHappy.ro poate refuza o Comanda, sub rezerva transmiterii unei notificari prealabile Clientului si/sau Utilizatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara sa existe posibilitatea pentru Client si/sau Utilizator
sa poata pretinde daune, in oricare din urmatoarele situatii:
a.    esuarea / invalidarea Tranzactiei;
b.    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzactiei, efectuata prin transfer bancar;
c.    date incomplete sau incorect furnizate de Client si/sau Utilizator;
d.    activitatea Clientului si/sau a Utilizatorului poate produce daune platformei www.GoHappy.ro si/sau partenerilor comerciali ai Societatii;
e.    exista suspiciuni rezonabile ca respectivul Client/Utilizator plaseaza Comenzi exclusiv in scopul de a acumula beneficiile oferite de www.GoHappy.ro (nu onoreaza Comenzile ulterior, anulandu-le sau neachitand Pretul Produselor);
f.    exista suspiciuni rezonabile cu privire la o posibila frauda din partea Clientului sau a Utilizatorului in ceea ce priveste modalitatea de plata a Pretului Produselor.
5.    Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe platforma www.GoHappy.ro sa fie exacta si corecta, Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru inexactitatile care pot aparea in completarea de catre Client si/sau Utilizator a formularelor din platforma www.GoHappy.ro pentru finalizarea Comenzii. Clientul si/sau Utilizatorul sunt responsabili pentru corectitudinea si caracterul complet al informatiilor pe care le furnizeaza in cadrul formularelor disponibile pe platforma www.GoHappy.ro.
6.    In anumite situatii si pentru motive justificate, www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda. In aceste situatii, Clientii/Utilizatorii vor fi notificati prin intermediul postei electronice, iar www.GoHappy.ro va returna suma achitata de Client sau Utilizator, in cazul in care contravaloarea Produselor a fost achitata anterior de catre Client sau Utilizator.
7.    In cazul in care un Produs comandat de catre Client/Utilizator nu mai poate fi livrat/furnizat de catre www.GoHappy.ro, ne obligam sa informam Clientul/Utilizatorul asupra acestui fapt, fie telefonic, fie prin email si in cazul in care Clientul/Utilizatorul a achitat anterior acestei informari contravaloarea Produsului, sa returnam in contul bancar indicat de Client contravaloarea Produsului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Societatea a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul/Utilizatorul si-a exprimat in mod expres intentia de a iesi din Contractul la Distanta.
8.    Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un prag valoric minim al Comenzii, pentru care livrarea Produsului/Produselor este gratuita. Daca acest lucru nu este stipulate, inseamna ca livrarea oricarei comenzi se va calcula exact la tarifele mentionate in www.GoHappy.ro si agreate cu furnizorii de servicii de curierat.
9.    www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afisate in platforma ca urmare a unor erori tehnice si care prezintă preturi evident eronate/derizorii pentru Produse.
10.    www.GoHappy.ro va notifica Clientul/Utilizatorul prin email cu privire la statusul Comenzii (initiere si preluare Comanda, trimitere si ridicare colet, etc).
11.    Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate. Anularea Comenzii se poate face in maxim o ora de la plasarea acesteia. Sau, daca Vanzatorul are ca politica efectuarea confirmarii telefonice a comenzii lansate, atunci se poate – ca ultim moment – sa se solicite anularea comenzii.
12.    Prin plasarea Comenzii, Clientul si/sau Utilizatorul certifica faptul ca a implinit varsta de 18 ani.

5.2.  Plasarea Comenzii
1.    Disponibilitatea unui Produs va fi afisata in www.GoHappy.ro dupa cum urmeaza:
a.    “in stoc” – stocul www.GoHappy.ro cuprinde mai mult de 3 bucati ale Produsului respectiv;
b.    “stoc epuizat” – produsul nu mai este disponibil in stocul www.GoHappy.ro.
2.    In cadrul www.GoHappy.ro, Clientul/Utilizatorul plaseaza Comanda in următorul mod:
a.    Clientul adauga Produsul/Produsele selectat/e in Cosul de Cumparaturi si apoi merge la formularul de Comanda;
b.    Clientul confirma in formularul de Comanda conformitatea datelor necesare incheierii si executarii obiectului Contractului la Distanta. Utilizatorul trebuie sa completeze formularul de Comanda individual cu datele lui,
necesare pentru incheierea si executarea obiectului Contractului la Distanta. In fiecare situatie transmiterea de catre Client/Utilizator a unor date neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizarii obiectului
Contractului la Distanta. In formularul de Comanda este necesar a fi specificate urmatoarele date ale Clientului/Utilizatorului: numele si prenumele, adresa (strada, numarul casei / locuinţei, codul postal, localitatea, tara), adresa de e-mail, numar de telefon de contact, precum si datele ce tin de Contractul la Distanta, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, in cazul disponibilitatii, modelul, culoarea si marimea Produsului, locul si metoda de livrare a Produsului/Produselor, modalitatea de plata aleasa. In cazul Clientilor nonconsumatori, este, de asemenea, necesara furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (ex.: numar inmatriculare in Registrul Comertului, cod unic de inregistrare, adresa sediu social);
c.    Clientul/Utilizatorul alege una din modalitatile de livrare puse la dispozitie de catre Vanzator, precum si modalitatea de plata a Pretului si a eventualelor costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
d.    Clientul trimite Vanzatorului Comanda, depunand oferta de achizitionare a Produsului, prin intermediul functionalitatii puse la dispozitie de www.GoHappy.ro in acest scop (ex.: butonul ”Plaseaza Comanda”). La plasarea Comenzii de catre Client/Utilizator, se cere acceptarea ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro;
e.    in timpul plasarii Comenzii, pana la apasarea butonului ”Plaseaza Comanda”, Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Cosul de Cumparaturi, in sensul de a adauga/elimina Produse sau a modifica cantitatea acestora, de a modifica adresele de facturare si livrare, precum si modalitatea de livrare si plata.
f.    in functie de metoda de plata aleasa, Clientul/Utilizatorul poate fi redirectionat catre o pagina a unui prestator extern, care furnizeaza servicii de plata in scopul realizarii platii Pretului.
3.    Vanzatorul, ca raspuns la Comanda plasata de Client/Utilizator, va trimite Clientului/Utilizatorului un mesaj automat pe adresa de e-mail furnizata de Client/Utilizator, prin intermediul caruia ii va confirma acestuia
primirea Comenzii si inceperea verificarii disponibilitatii Produsului. In situatia in care plata Produsului/Produselor comandate a fost facuta online, mesajul automat va fi trimis Clientului/Utilizatorului numai dupa ce
www.GoHappy.ro a primit din partea procesatorului de plati confirmarea efectuarii Tranzactiei.
4.    In cazul in care Vanzatorul, din cauza lipsei disponibilitatii Produsului, constatata ca urmare a verificarii Comenzii plasate de Client/Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a anula toata Comanda (in ceea ce priveste toate ofertele). Anularea Comenzii de catre Client/Utilizator elibereaza Vanzatorul de obligatia realizarii acesteia.
5.    Comanda primeste un numar si toate ofertele de achizitionare privind Produsele listate in Comanda vor fi procesate in paralel.
6.    Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant www.GoHappy.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

7. GoHappy.ro nu vinde produse alcoolice persoanelor sub 18 ani

5.3   Încheierea Contractului la Distanta
1.    Contractul la Distanta se considera a fi încheiat in momentul in care Vanzatorul confirma prin email plasarea Comenzii de catre Client/Utilizator si disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia
privind achizitionarea Produsului/Produselor mentionate in Comanda.
2.    Contractul la Distanta denumeste in special Produsul, caracteristicile sale principale, Pretul, costurile de expediere si alte conditii relevante, continutul acestuia completandu-se cu ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro.
3.    Vanzatorul se straduieste sa asigure disponibilitatea tuturor Produselor si sa realizeze obiectul Contractului la Distanta. Daca livrarea Produselor nu este posibila din motive independente de www.GoHappy.ro ,
Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezolutiunea Contractului la Distanta si restituirea tuturor sumelor achitate, dupa caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
 

6. MODALITATI SI TERMENI DE PLATA PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE IN CADRUL www.GoHappy.ro. FACTURARE.

6.1.    Modalitati si Termeni de Plata pentru Produsele Achizitionate in cadrul www.GoHappy.ro
1.    Vanzatorul pune la dispozitia Clientului/Utilizatorului, in principiu, urmatoarele metode de plata:

6.1.1     Prevederi generale
a.    numerar, in sistem ramburs, plata Pretului fiind efectuata direct la Curier
b.    numerar sau cu cardul in Pick Up Point, in momentul primirii/ridicarii coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
c.    plata cu carduri de plata prin intermediul serviciilor autorizate in www.GoHappy.ro.
2.    Metodele de plata actuale sunt specificate in cadrul www.GoHappy.ro in Cosul de Cumparaturi, sectiunea "Plati"
3.    In cazul in care Clientul/Utilizatorul alege sa plateasca ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat sa efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, in caz contrar acesta nu ii va fi livrat de Curier/angajatul Societatii din Pick Up Point. Refuzul primirii coletului duce la rezilierea Contractului la Distanta si descarca Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a Produsului respectiv.
4.    Datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile www.GoHappy.ro si nici nu vor fi stocate de catre Societate sau de catre procesatorul de plati integrat in platforma www.GoHappy.ro, ci doar
de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau de o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzactiei, despre a carei identitate
Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
5.    In cadrul www.GoHappy.ro, entitatea autorizata sa presteze servicii de procesare de plati este SC C Solution SRL., o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei, inregistrata in Registrul Comertului. sub numarul de inregistrare J40/8552/2001, CUI RO 14225658, avand sediul social situat in Șos. Panduri nr 71, etaj 2, Sector 5, București.
6.    Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe www.GoHappy.ro si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in Cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel puţin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

6.1.2 Plata in rate
1.    Plata in rate nu este disponibila in www.GoHappy.ro.

6.2.  Facturare
1.    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura fiscala pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligatia Clientului/Utilizatorului fiind sa
precizeze in mod corect si complet toate informatiile necesare emiterii de catre Vanzator a facturii fiscale, in conformitate cu legislatia in vigoare.
2.    Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile fiscale in format electronic, prin adaugarea acestora de catre www.GoHappy.ro in Contul Clientului sau prin intermediul postei
electronice, la adresa de e-mail mentionata de Client/Utilizator.
3.    Facturile fiscale emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au fost
preluate de catre Client/Utilizator vor fi anulate de Vanzator la momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi restituit/e de Curier.

7. MODALITATI SI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE SI CONDITII DE LIVRARE. RECEPTIA PRODUSELOR.

7.1.    Modalitati si Costuri de Transport


7.1.1.  Modalitati de Transport
1.    Livrarea Produselor este disponibila pe teritoriul Romaniei si in strainătate.
2.    Vanzatorul ofera Clientului/Utilizatorului urmatoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
a.    expediere prin curier,
b.    expediere prin curier cu ramburs;
c.    ridicare personală din depozitele/magazinele SC LIDER COLECT SRL
7.1.2.  Costuri de Transport
a.    Prevederi Generale
1.    Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt in sarcina Clientului/Utilizatorului, cu exceptia cazului cand Contractul de Vanzare la Distanta prevede altfel.
2.    Costurile livrarii Produsului (pentru transport, livrare si servicii postale) sunt indicate in paginile platformei www.GoHappy.ro la sectiunea “Livrare & Plata” si in momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.
b.    Costurile Livrarii
1.    In cazul incheierii Contractului la Distanta, pentru fiecare Comanda plasata pe www.GoHappy.ro costul perceput este cel afisat in pagina produsului/pagina de comanda (costul aferent manipularii si ambalarii produselor fiind inclus) la care se adauga un cost de transport ce difera in functie de modalitatea de livrare selectata de Client/Utilizator in pagina de finalizare a Comenzii.

     Livrare prin Curier, pe teritoriul Romaniei:
1.    in cazul livrarilor prin intermediul Curierului, Clientul/Utilizatorul va achita costul de transport in valoare de 25 lei/colet in baremul de maxim 10 kg/colet. Ce depaseste ca si greutate se taxeaza in plus in functie de
tarifele practicate de serviciile de curierat, suma finala ce va fi mentionata in factura comenzii si va fi comunicata in momentul realizatii confirmarii telefonice a comenzii.
2.    transportul este gratuit pentru Comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 500 lei.


    Livrare la depozitele/magazinele SC LIDER COLECT SRL (ridicare personala):
1.    pentru Produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din depozitele/magazinele noastre, conform optiunii Clientului/Utilizatorului, Vanzatorul va percepe costul fix de procesare si ambalare
a Comenzii in centrul selectat in valoare de 15 lei, indiferent de categoria de produse;
2.    pentru Comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei, costul de procesare si ambalare al Produselor este gratuit.
    
    Livrare in strainătate
1.    In cazul comenzilor cu livrare in afara Romaniei, se va percepe doar costul de livrare, acesta fiind stabilit conform tarifelor practicate de serviciile de curierat, suma finala ce va fi mentionata in factura comenzii
si va fi comunicata in momentul realizatii confirmarii telefonice a comenzii. .
 
7.2.     Termene si Conditii de Livrare. Receptia Produselor.

7.2.1   Termene de Livrare
1.    Durata totala de asteptare privind livrarea Produsului catre Client/Utilizator (data livrarii) se compune din timpul de pregatire al Comenzii pentru expediere de catre Vanzător si durata de livrare a Produsului de catre Curier.
2.    Data estimata de livrare poate varia in functie de Produs si/sau metoda de livrare aleasa ( acesta se afla in stocul propriu al www.GoHappy.ro) si este afisata in pagina Produsului, in pagina de Comanda, precum si in
e-mailul de confirmare a Comenzii.
3.    Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice (in functie de tipul produsului si locatia depozitului din care pleaca spre client) de la data incheierii Contractului la Distanta.
4.    Avand in vedere numarul mare de Comenzi ce se pot inregistra pe perioada Campaniilor Promotionale desfasurate de catre Vanzator, exista posibilitatea ca termenul de livrare al Produselor estimat pe www.GoHappy.ro la momentul vizualizarii Produsului/plasarii Comenzii sa poata suferi modificari. Societatea va intreprinde toate actiunile necesare pentru a livra Produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la incheierea Contractului la Distanta.
5.    Daca Produsele nu au fost livrate in termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar, de 5 zile lucratoare. Daca nici in termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezolutiunea Contractului la Distanta.
6.    In cazul in care Produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care Pretul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificari, ulterior confirmarii de catre Societate a Comenzii, www.GoHappy.ro va informa
Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului in termen de 14 zile calendaristice de la data informarii respective, daca Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile Produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar www.GoHappy.ro va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de catre Client/Utilizator.
7.    In cazul in care Clientul/Utilizatorul plaseaza o Comanda care contine Produse de la furnizori diferiti, din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe
www.GoHappy.ro in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare, iar taxa de transport se aplica o singura data.

7.2.2.  Conditii de Livrare
1.    In cazul Comenzilor cu ridicare personala este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
2.    Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasa pentru livrarea Comenzii.
3.    Clientul/Utilizatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar in care Curierul il anunta ca livreaza Comanda, in caz contrar urmand a suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi
livrari. Intervalul orar in care se livreaza Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
4.    La solicitarea reprezentantilor www.GoHappy.ro din depozit sau ale Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
5.    In cazul in care Clientul/Utilizatorul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii prealabile catre Curier a numarului Comenzii.
6.    Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul/Utilizatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.
7.    In cazul livrarii la locul de munca al Clientului/Utilizatorului, daca Curierul nu poate avea acces in incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca poate receptiona Comanda.
8.    Livrarea se considera a fi indeplinita de catre www.GoHappy.ro la momentul predarii Produselor Comandate catre Client/Utilizator sau a ridicării acestora din depozit.

7.2.3.  Receptia Produselor. Aspecte generale.

1.    Clientul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexata nota de livrare ce contine toate informatiile despre Produsele livrate
(denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul/Utilizatorul va verifica daca Produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe nota de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

8. GARANTIA PRODUSELOR SI RECLAMATII CU PRIVIRE LA PRODUSE

8.1.    Garantia Produselor
1.    Garantia reprezinta orice angajament asumat de Vanzator fata de Client/Utilizator prin care acesta se obliga sa restituie Clientului/Utilizatorului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, Pretul platit, pretul de
reparare sau pretul de inlocuire al Produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in www.GoHappy.ro sau in declaratia de conformitate a Produsului.
2.    Produsele afisate in cadrul www.GoHappy.ro pot fi supuse garantiei producatorului sau a distribuitorului. Termenii si conditiile detaliate ale garantiei, precum si durata acesteia, sunt prezentate pe documentul de garantie emis de catre productor sau distribuitor si insoteste Produsul, dupa caz.
3.    Produsul beneficiaza de garantie in urmatoarele conditii:
a.    Clientul/Utilizatorul a achizitionat Produsul de la www.GoHappy.ro;
b.    Clientul/Utilizatorul a respectat instructiunile de folosire si intretinere ale Produsului, acesta fiind utilizat conform instructiunilor impuse de producator sau distribuitor;
c.    Clientul/Utilizatorul a pastrat certificatul de garantie si documentul fiscal (ex.: factura sau bon fiscal) care atesta achizitionarea Produsului. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat
pe certificatul de garantie, care insoteste Produsul livrat.
4.    Cauze de pierdere a garantiei:
a.    avarii/deteriorari mecanice ale Produsului, expunere excesiva la radiatii solare a Produsului sau modificari fizice neautorizate ale acestuia;
b.    defectarea Produsului, ocazionata de nerespectarea instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare ale acestuia, prevazute in manualul de utilizare;
c.    deteriorarea mecanica provocata prin lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul si seria acestuia;
d.    inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descarcari electrice a Produsului, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
e.    distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de socurile rezultate in urma manipularii necorespunzatoare a acestuia.
5.    www.GoHappy.ro nu ofera garantie comerciala pentru Produsele livrate Clientilor/Utilizatorilor.

8.2.    Reclamatii cu privire la Produse
1.    Imaginile Produselor din www.GoHappy.ro au doar un caracter ilustrativ si nu constituie o prezentare obligatorie a proprietatii Produselor (ex.: ambalajul poate diferi, in functie de modificarile operate de producator sau distribuitor).
2.    Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului/Utilizatorului Produse fara defecte si care sunt in conformitate cu Contractul la Distanta.
3.    Se considera ca produsele sunt in conformitate cu Contractul la Distanta, daca:
a.    Corespund descrierii făcute de Vânzator in www.GoHappy.ro;
b.    Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
c.    Prezinta parametrii de calitate si performanțe normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declaratiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia
facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
4.    Reclamatia poate fi depusa de catre Client/Utilizator fie in scris, la adresa sediului SC LIDER COLECT SRL din localitatea Lumina, jud. Constanta, fie prin email, la adresa contact@gohappy.ro. Pentru a facilita o cat mai buna intelegere a problemelor pe care Clientul/Utilizatorul le ridica cu privire la Produs si din dorinta de a solutiona reclamatia acestuia cu celeritate, Societatea recomanda trimiterea Produsului la Depozitul www.GoHappy.ro situat in Soseaua Tulcei nr.139, localitatea Lumina, judetul Constanta, in vederea examinarii acestuia. De asemenea, www.GoHappy.ro recomanda Clientului/Utilizatorului sa mentioneze in reclamatie informatii referitoare la (1) imprejurarile care fac obiectul reclamatiei, mai exact la tipul defectului Produsului si la data constatarii acestuia; (2) modalitatea aleasa de a aduce Produsul in conformitate cu Contractul la Distanta sau declaratia referitoare la micsorarea Pretului sau renuntarea la Contractul la Distanta, precum si (3) datele de contact ale petentului.
5.    Daca Produsul vandut are un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul sa ceara inlocuirea Produsului cu unul fara defecte sau eliminarea defectului, sub forma inlocuirii sau a repararii Produsului. Daca inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Pretului Produsului sau, daca defectul este unul substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
6.    In masura in care reclamatia formulata de Client/Utilizator este justificata, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:
a.    daca inlocuirea sau reparatia Produsului sunt posibile, sa inlocuiasca Produsul defect cu unul fara defecte sau sa inlature defectul intr-un timp rezonabil, fara crearea neplacerilor nejustificate pentru Client/Utilizator, in conformitate cu prevederile Legislatiei Incidente si pe cheltuiala sa. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord intre Vanzator si Client/Utilizator;
b.    daca inlocuirea sau reparatia Produsului nu sunt posibile, sa restituie Clientului/Utilizatorului Pretul, partial sau total, in functie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul este notificat in acest sens de catre Client/Utilizator. In scopul rambursarii Pretului si finalizarii Tranzactiei, Societatea va restitui suma respectiva in contul bancar in lei, furnizat de catre Client/Utilizator, cu exceptia cardurilor Revolut.
7.    Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamatiei Clientului/Utilizatorului prin intermediul Departamentului Relatii Publice, nu mai tarziu de 10 zile lucratoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
8.    In cazul in care, pentru a da curs solicitarii reclamatiei depuse de catre Client/Utilizator sau realizarea Garantiei va fi necesara punerea la dispozitia Vanzatorului a Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat sa livreze Produsul pe cheltuiala sa catre Vanzator.
9.    Durata solutionarii reclamatiei, inclusiv eliminarea defectelor sau inlocuirea Produsului, dureaza de regula pana la 30 de zile calendaristice, fiind insa necesara furnizarea de catre Client/Utilizator a asistentei necesare in vederea respectarii termenului respectiv.
10.    Vanzatorul este raspunzator daca defectul fizic va fi constatat de Client/Utilizator in momentul intrarii in posesie si daca cererea de indepartare a defectului este facuta imediat.
11.    Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate a Produsului in termen de o luna de la data la care a constatat-o.

9. CAMPANII PROMOŢIONALE

9.1.    Prevederi generale
1.    Prin intermediul www.GoHappy.ro, Societatea ofera Clientilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusa anumitor regului, comunicate de Vanzator sub forma unor regulamente, publicate pe platforma www.GoHappy.ro sau pe canalele de social-media.
2.    Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singura data in cadrul aceleiasi Comenzi, neputandu-se cumula.

9.2.    Campaniile Promotionale
9.2.1   Codurile promotionale
1.    Codurile promotionale oferite de www.GoHappy.ro in cadrul oricaror Campanii Promotionale sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionată in e-mailul de transmitere a codului sau in regulamentul Campaniei Promotionale, cu exceptia cazului in care este specificat altfel.
2.    Pentru Produsele incadrate in categoria "Exceptii", nu se pot aplica coduri promotionale, acestea fiind achizitionate la pretul afisat pe www.GoHappy.ro.
3.    Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii în cadrul www.GoHappy.ro, neputând fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasată.
4.    Pentru eligibilitatea la o Campanie Promotionala nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Campaniile Promotionale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea
costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
5.    In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv,
exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa contact@gohappy.ro, in care sa precizeze numarul de Comanda, starea acesteia, numele Clientului si codul promoțional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
6.    Promotiile pe www.GoHappy.ro nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in Campania Promotionala. Anumite Campanii Promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat in regulamentul campaniei respective.
7.    www.GoHappy.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele Campaniilor Promotionale si ale concursurilor pe care le organizeaza pe www.GoHappy.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe platforma www.GoHappy.ro. Beneficiile Campaniilor Promotionale sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe www.GoHappy.ro, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. www.GoHappy.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru intreaga perioada de promotie.

9.2.2   Vouchere/cupoane/coduri promotionale
a.    Prevederi generale
1.    Voucherul este un document electronic constand intr-un cod sau cupon promotional, de o anumita valoare, specificata in codul sau cuponul promotional si utilizat in vederea actionarii unui Produs la un pret diminuat cu valoarea voucherului respectiv.
2.    Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil sa verifice cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher, astfel incat reducerea sa poata fi acordata.
3.    Taxele de transport si manipulare se aplica Produsului achizitionat, dupa caz, daca in Campaniile Promotionale si regulamente nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher, pentru a fi aplicabil, impune o anumita valoare minima de achizitie a unor Produse, taxele de transport, manipulare etc. se aplica de asemenea si acestor Produse, dupa caz. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
4.    Orice produs cadou, indiferent de promotie, va avea o valoare minima, iar Clientul/Utilizatorul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie, dupa caz.
5.    Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite in cadrul www.GoHappy.ro
6.    Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
7.    Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate in acesti ”Termeni si Conditii” www.GoHappy.ro, sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

b.    Conditii de aplicare
1.    Orice Campanie Promotionala la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica, identificata ca si Client/Utilizator.
2.    Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in e-mailul de oferire a voucherului sau cum se precizeaza in fiecare Campanie
Promotionala/oferta in parte. www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a Clientilor/Utilizatorilor.
3.    Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
4.    Voucherul se aplica numai Produselor/categoriilor de Produse mentionate in mod expres ca fiind eligibile in Campania Promotionala. Produsele care sunt excluse din Campaniile Promotionale sunt comunicate in regulamentele aferente acestora sau in termenii si conditiile ofertelor speciale. Aceste exceptii includ in genere Produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
5.    In cazul Comenzilor care contin mai multe Produse, valoarea voucherului de reducere va fi alocata conform prevederilor fiecarei Campanii Promotionale.
6.    Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia, ca reducere la Comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o Comanda deja plasata.
7.    In cazul in care o Comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe Produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte
Produse ramase in Comanda, daca valoarea Comenzii nu respecta conditiile Campaniei Promoționale. www.GoHappy.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru Produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o Comanda cu produse multiple. Clientului/Utilizatorului i se va restitui suma achitata de acesta pentru Produse.

9.2.3   Intreruperea sau Retragerea Campaniei Promotionale.
1.    In cazul unei Campanii Promotionale organizate in cadrul www.GoHappy.ro, Societatea, in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a retrage Campania Promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a Consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe platforma www.GoHappy.ro, semnalizare in Pick Up Points, etc.).
2.    Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul Campaniei Promotionale respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

9.2.4  Campanii Promotionale cu produs cadou.
1.    Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la un produs cadou oferit in perioada de Campanie Promotionala per persoana fizica sau juridica (identificat ca si Client/Utilizator), indiferent de numarul Comenzilor inregistrate de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care Campania Promotionala este in curs de desfasurare.
2.    In cazul in care exista situatii de frauda identificate, www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula Comenzile
fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
3.    De asemenea, daca o Comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, Clientul/Utilizatorul este obligat sa returneze si Produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si sigilata.

10. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANTA. POLITICA DE RETUR A www.GoHappy.ro

10.1.   Retragerea din Contractul la Distanta
10.1.1 Prevederi Generale
1.    Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanta, fara a preciza motivele si fara sa suporte orice fel de cheltuieli, altele decat cele prevazute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere
in termenul prevazut de Legislatia Incidenta, Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizand o declaratie neechivoca, direct in Cont sau in format electronic, prin intermediul
postei electronice, la adresa: contact@gohappy.ro.
2.    Clientul poate utiliza modelul formularului de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
3.    Perioada de retragere din Contractul la Distanta este de 30 zile si începe de la data la care Produsul a fost preluat de catre Client/Utilizator sau de catre o parte terta desemnata de acesta, alta decat Curierul, iar in cazul
unui Contract la Distanta care include mai multe Produse care sunt livrate separat, in loturi sau parti, de la intrarea in posesie a ultimului Produs lot sau parte.
4.    Vanzatorul are obligatia de a comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Clientului/Utilizatorului a declaratiei de
rezolutiune a Contractului la Distanta, va restitui acestuia, in principiu, toate platile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare ale Produsului (cu excepttia costurilor suplimentare ce rezulta din modul de livrare ales
de Client/Utilizator, altul decat cel standard, disponibil in www.GoHappy.ro). In situatia in care Comanda contine mai multe Produse, dar Clientul/Utilizatorul nu returneaza decat unul, www.GoHappy.ro nu ii va rambursa acestuia costul de livrare.
5.    Clientul/Utilizatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii Produselor, ca o consecinta a manipularii acestora in alt mod decat cel necesar pentru a se familiariza cu natura, proprietatile si functionalitatea Produsului. Pentru claritate, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Produsului, care variaza intre 10% si 60% din valoarea initiala a Produsului, dupa caz.
6.    Vanzatorul va returna Pretul folosind aceeasi metoda de plata pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul, dupa cum urmeaza:
a.    pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b.    pentru Comenzile achitate in regim ramburs/cu numerar, prin restituirea sumei in contul bancar transmis de Client/Utilizator, care trebuie sa fie exprimat in RON.
7.    Clientul/Utilizatorul are obligatia imediata, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care a informat Vanzatorul de retragerea din Contractul la Distanta, sa restituie Produsul Vanzatorului sau sa-l puna la
dispozitia persoanei indreptatite de Vanzator sa-l preia. Pentru respectarea termenului este suficient restituirea Produsului inainte de expirarea acestuia, la Depozitul Vanzatorului situat in localitatea Lumina, Soseaua Tulcei nr.139, judetul Constanta, în caz contrar Societatea rezervandu-si dreptul de a amana rambursarea contravalorii Produsului pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
8.    Pentru anumite Campanii Promotionale, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de catre Consumator a dreptului de retragere, insa cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevazut de Legislatia Incidenta, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmand a fi mentionat in cadrul fiecarui regulament de Campanie Promotionala, daca va fi cazul.

10.1.2 Exceptii de la dreptul de retragere din Contractul la Distanta.
1.    Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator: produse de nutritie, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala (din motive de igiena, acestea se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala etc.).
2.    Pentru claritate, conform dispozitiilor art. 16 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si
completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanta urmatoarele:
a.    contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde
dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
b.    furnizarea de produse si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c.    furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar;
d.    furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e.    furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;
f.    furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g.    furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe
piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;
h.    contractele in cazul carora clientul a solicitat in mod special vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul
presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de cumparator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i.    furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
j.    furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
k.    furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul
la retragere.

10.2    Politica de Retur a www.GoHappy.ro

10.2.1 Aspecte generale
1.    www.GoHappy.ro ofera retur gratuit pentru Clientii/Utilizatorii care notifica intentia lor de a se retrage din Contractul la Distanta, cu exceptia unor prevederi exprese contrare mentionate in ”Termeni si Conditii” pentru anumite categorii de Produse, dupa caz.
2.    Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, Societatea va trimite curierul la adresa indicata de Client/Utilizator pentru a ridica coletul de retur, fara ca prin aceasta www.GoHappy.ro sa isi asume obligatia de a recupera el insusi aceste produse.
3.    In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina Clientului/Utilizatorului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la Depozitul Vanzatorului.


10.2.2 Modalitati si Termene de Returnare a Produselor.
1.    Clientul/Utilizatorul se obliga sa notifice www.GoHappy.ro intentia sa de a returna Produsele achizitionate, fie prin e-mail la adresa contact@gohappy.ro, fie prin intermediul facilitatii de retururi on-line ce se gaseste in contul de Client, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea Produselor. In caz contrar, www.GoHappy.ro poate refuza coletul.
2.    Informatiile necesare care trebuie furnizate www.GoHappy.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
1.    data expedierii coletului;
2.    numarul Comenzii;
3.    suma de returnat;
4.    adresa de unde Curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
5.    datele contului bancar.
3.    La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a Clientului/Utilizatorului, www.GoHappy.ro efectueaza o solicitare la Curier si il trimite la adresa indicata de catre Client/Utilizator, in vederea ridicarii coletului ce urmeaza a fi returnat. Costurile de transport ale coletului/coletelor returnate nu intra in responsabilitatea Clientului/Utilizator, acestea urmand a fi asumate de www.GoHappy.ro.


10.2.3 Conditii de returnare a produselor
a.    Prevederi generale
1.    In orice situatie de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului/Utilizatorului, impreuna cu toate accesoriile si documentele care au insotit Produsul respectiv ( factura, certificat de garantie, cabluri de alimentare, etc.).
2.    Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie in care au fost primite de catre Client/Utilizator si anume fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate anterior de catre Client/Utilizator in corespondenta purtata cu Departamentul Relatii Publice).
3.    In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, www.GoHappy.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea urmatoarelor produse:
a.    susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
b.    sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (ex.: produsele din categoriile Cosmetice si Ingrijire personala);
c.    care, după livrare, potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
d.    care nu au pulverizator, din categoria Parfumuri;
e.    de uz alimentar.
4.    Pe fiecare pagina de Produs exista informatia privind posibilitatea ca acesta sa fie returnat de catre Client/Utilizator. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
5.    In cazul in care o Comanda, la care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, este returnata integral, Clientul/Utilizatorul este obligat sa returneze si Produsul cadou in starea lui originala, respectiv nedeteriorata si cu ambalajul sigilat. Conditiile Campaniilor Promoționale efectuate de catre www.GoHappy.ro sunt prezentate in cadrul sectiunii 9 din ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro. In ipoteza in care Produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuata in mod corespunzator cu valoarea produsului cadou.

b.    Situatii particulare
Categoria „Carti”
1.    Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini, ori foi rupte.
Categoria „Produse pentru copii”
1.    Scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile se returneaza de regula in ambalajele originale sigilate, inclusiv in cazul in care au fost livrate cu piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie.
2.    Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie să contina, in mod obligatoriu, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia rambursarii catre Client/Utilizator a Pretului platit pentru achizitionarea Produselor.
Categoria „Imbracaminte”
1.    Produsele de lenjerie intima, costumele de baie, manuşile, fularele si ciorapii nu pot fi returnate.
Categoria „Cosmetice”
1.    Produsele de ingrijire personala nu vor fi acceptate la retur, in conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Categoria „Parfumuri”
1.    Parfumurile se pot returna in termenul de 30 zile de la primirea Produselor de catre Client/Utilizator, doar daca au pulverizator.
Categoria „Ochelari de soare”
1.    Ochelarii de soare trebuie sa fie returnati intacti, fara sa prezinte zgarieturi pe lentila si rame sau alte semne de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.
Categoria „Electronice”
Conditii generale
1.    Clientul/Utilizatorul poate returna Produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care acestea i-au fost livrate prin intermediul curierului sau au fost ridicate din punctul de lucru al www.GoHappy.ro in care Clientul/Utilizatorul a solicitat sa fie efectuata livrarea.
2.    In acest sens, Clientul/Utilizatorul este obligat să completeze formularul de retur si sa-l trimita www.GoHappy.ro cel târziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii de catre Curier sau a ridicarii Produsului din depozitul in care Clientul/Utilizatorul a solicitat ca acesta sa ii fie livrat. Cererile formulate peste termenul indicat mai sus nu vor avea nici un efect juridic.
3.    Toate produsele pe care Clientul/Utilizatorul le returneaza trebuie sa fie in aceeasi stare in care acesta le-a primit, insotite de etichetele initiale, intacte, de certificatul de garantie in original, dupa caz, precum si de
toate celelalte documentele care au insotit Produsul livrat.
4.    In cazul in care Clientul/Utilizatorul a achizitionat mai multe produse de acelasi fel si optează pentru a le returna pe toate, doar unul din Produse poate fi desigilat.
5.    www.GoHappy.ro nu accepta retururi cu privire la Produse care prezinta cel puțin una din urmatoarele caracteristici:
a.    au fost efectuate interventii neautorizate asupra Produsului;
b.    au ambalajul deteriorat sau incomplet;
c.    au urme de uzura sau folosire excesiva;
d.    au zgarieturi, ciobituri, lovituri sau semne de expunere la socuri mecanice/electrice;
e.    nu au toate accesoriile primite in pachetul in care au fost livrate;
f.    produsul a facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este aceea care vizeaza un produs care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si a platii unui
avans din partea Clientului/Utilizatorul;
g.    indeplinesc una din conditiile specifice, in funcție de tipul produsului.
Conditii specifice in functie de tipul produsului electronic.
a.    TV, Audio& Foto, Electronice Auto
    Clientul/Utilizatorul nu poate returna niciunul dintre aceste Produse in situatia in care, ulterior livrarii, a dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care aceste Produse i-au fost livrate.
b.    Electrocasnice, Climatizare si Boilere
    www.GoHappy.ro recomanda Clientului/Utilizatorul ca Produsele din aceasta categorie sa fie returnate sigilate. In cazul in care respectivele Produse au fost desigilate, acestea vor putea fi returnate doar daca nu au fost instalate/montate sau folosite.

10.2.4 Retur DOA (Dead on arrival)
1.    In eventualitatea in care Produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii evidente de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un Produs functional, cu conditia notificarii in scris de catre Client/Utilizator a
www.GoHappy.ro sau prin apel telefonic la Departamentul CS in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea Produsului.

10.2.5 Rambursarea costurilor suportate de catre Client/Utilizator in legatura cu achizitia Produselor returnate.
1.    Pentru retururile acceptate integral de catre www.GoHappy.ro, Clientului/Utilizatorului ii va fi rambursat, in interval de 14 zile calendaristice de la data la care www.GoHappy.ro este informat de catre Client/Utilizator
cu privire la decizia acestuia de a returna Produsele, pretul produselor returnate, precum si costul transportului achitat initial/la retur.
2.    Sumele in cauza vor fi returnate dupa cum urmeaza:
a.    pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b.    pentru Comenzile achitate /prin ramburs/ Card bancar, prin virament bancar.
 
11. PROTECTIA MEDIULUI

 
1.    Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase, care au un impact negativ asupra mediului si sanatatii populatiei in cazul in care nu sunt colectate separat.
2.    Avand in vedere prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 195/2005 privind protectia mediului si ale Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:
a.    cumparatorii Produselor au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
b.    colectarea acestor deseuri (DEEE) se va putea efectua prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de autoritatile publice locale care au obligatia de a colecta separat DEEE de la
gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorului spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
c.    Clientii/Utilizatorii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, Societatea aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat.
3.    Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate este reprezentat de o pubela cu roti barata cu o cruce.
4.    Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

12. PROPRIETATEA INTELECTUALA


1.    Drepturile exclusive asupra Continutului pus la dispozittie/afisat prin intermediul www.GoHappy.ro de catre Vanzator sau contractorii acestuia, in special drepturile de autor, numele si sigla www.GoHappy.ro (marca comerciala), elementele grafice ale acestuia, software-ul (inclusiv Aplicattia) precum si drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protectiei juridice si sunt proprietatea Vanzatorului sau a furnizorilor/partenerilor sai contractuali. Clientul/Utilizatorul are dreptul sa foloseasca Continutul de mai sus, printre care si Aplicatia, gratuit, dar numai pentru uz personal si exclusiv pentu utilizarea corecta a www.GoHappy.ro.
2.    Indiferent de cele de mai sus, Aplicatia face obiectul drepturilor de autor al Vanzatorului. Odata cu instalarea Aplicatiei pe dispozitivul mobil al Clientului/Utilizatorului, Vanzatorul acorda Clientului/Utilizatorului o
licenta neexclusiva pentru utilizarea Aplicatiei, inclusiv reproducerea Aplicatiei numai pentru descarcarea pe dispozitivul mobil si pentru instalarea si rularea Aplicatiei pe dispozitivul mobil al Clientului/Utilizatorului, in scopul utilizarii www.GoHappy.ro. Clientul/Utilizatorul poate instala Aplicatii pe diferite dispozitive mobile ale Clientului/Utilizatorului, dar numai o singura copie a Aplicatiei poate fi instalata pe un dispozitiv mobil.
3.    Clientul/Utilizatorul nu are dreptul in special sa traduca, sa adapteze, sa modifice, sau sa faca orice fel de modificari Aplicatiei, inclusiv modificarea codului sursa si nici sa utilizeze Aplicatia pentru realizarea
propriului profit.
4.    www.GoHappy.ro poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresa a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al platformei www.GoHappy.ro. Acest acord se aplica strict pentru Continutul/Continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor Continuturi, fara a putea utiliza alte Continuturi ale platformei www.GoHappy.ro.
5.    Utilizarea pe www.GoHappy.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Societatea nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea Continutului platformei www.GoHappy.ro.

13. EXONERAREA DE RASPUNDERE


1.    LIDER COLECT nu garanteaza ca platforma www.GoHappy.ro, serverele pe care este gazduita sau e-mailurile trimise de www.GoHappy.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul foloseste platforma www.GoHappy.ro pe riscul propriu, Societatea fiind exonerata de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea www.GoHappy.ro sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe platforma www.GoHappy.ro. Platforma nu este raspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
2.    Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe platforma www.GoHappy.ro, acestea fiind puse la dispozitia www.GoHappy.ro de catre furnizori.
3.    Informatiile incluse in uzcasnic.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de încredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@gohappy.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare, daca este cazul.
4.    Societatea, in calitate de organizator al Campaniilor Promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile codului sau utilizarile neautorizate ale voucherului Campaniei Promotionale in cauza, nu este responsabila pentru voucherele falsificate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in Campania Promotionala respectiva.
5.    Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar www.GoHappy.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
6.    www.GoHappy.ro nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro.
7.    Societatea nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii platformei www.GoHappy.ro, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma www.GoHappy.ro.
8.    In fiecare caz privind stabilirea raspunderii Vanzatorului, a angajatilor sai, a reprezentantilor autorizati si/sau a plenipotentiarilor, raspunderea fata de Consumator, indiferent de temeiul sau juridic, este limitata la valoarea Pretului din Contractul la Distanta.

14. FORTA MAJORA


1.    Niciuna din partile Contractului la Distanta nu raspunde de neexecutarea la termen – total sau partial - a oricarei obligatii care ii revine in baza Contractului la Distanta, daca neexecutarea obligatiei respective a fost
cauzata de forta majora. In sensul prezentului articol, forța majora reprezinta un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, care nu se datorează intentiei sau culpei acestora, intervenit dupa intrarea in vigoare a Contractului la Distanta si care impiedica partile contractante sa-si execute, total sau partial, obligatiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, miscarile sociale, incendiile, inundatiile sau orice alte calamitati naturale sau restrictii aparute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavand un caracter limitativ, ci enuntiativ. Conflictele de munca nu reprezinta forta majora. Nu este considerat caz de forta majora un eveniment asemanator celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligatiilor oricareia dintre parti.
2.    Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta parte in termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului si sa furnizeze inauntrul acestui termen dovezi necesare in acest sens. De asemenea, partea care a invocat forta majora este obligata sa informeze cealalta parte cu privire la incetarea cazului de forta majora. In situatia in care nu se face notificarea, partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de forta majora.
3.    Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forta majora nu inceteaza, fiecare parte a Contractului la Distanta va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin
drept a Contractului la Distanta, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

15. LEGEA APLICABILA. SOLUTIONAREA DISPUTELOR.


15.1.   Legea aplicabila
1.    Contractul la Distanta va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana.
15.2.   Solutionarea Disputelor
1.    Partile Contractului la Distanta vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila orice disputa decurgand din incheierea si executarea Contractului la Distanta.
2.    In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente din Romania, fara ca prin aceasta sa se restranga dreptul Consumatorului in a recurge la modalitatea alternativa
de solutionare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ si/sau www.anpc.ro.

16. DISPOZIŢII FINALE


16.1.   Aspecte generale
1.    Nulitatea oricarei clauze a ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze ale ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro. Clauza inoperanta sau nementionata va fi înlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
2.    Prevederile ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro se completeaza cu dispozitiile Legislatiei Incidente.
3.    Contractul la Distanta este incheiat in limba romana. Confirmarea catre Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanta incheiat se face prin trimiterea unui e-mail catre Client/Utilizator cu confirmarea inregistrarii Comenzii plasate.
4.    Continutul ”Termenilor si Conditiilor” www.GoHappy.ro este disponibil gratuit Clienților/Utilizatorului la adresa URL https://www.gohappy.ro/Termeni si Conditii, dar si in cadrul Aplicatiei, unde Clientii/Utilizatorii il pot
vizualiza si tipari in orice moment.


16.2    Dispozitii pentru Clientii/Utilizatorii Persoane Juridice
1.    Prezentul punct din ”Termenii si Conditiile” www.GoHappy.ro si dispozitiile prevazute in acest punct se refera numai la Clientii/Utilizatorii care nu au calitatea de Consumator.
2.    Vanzatorul are dreptul de a rezilia Contractul la Distanta incheiat cu un Client/Utilizator nonconsumator in termen de 14 zile calendaristice de la data incheierii. Renuntarea la Contractul la Distanta in acest caz se poate
face fara prezentarea cauzelor si nu ofera motive Clientului/Utilizatorului sa aiba pretentii fata de Vanzator.
3.    In cazul Clientilor/Utilizatorilor nonconsumatori, Vanzatorul are dreptul de a limita metodele disponibile de plata, inclusiv poate solicita plata in avans, integrala sau a unei parti, indiferent de metoda de plata aleasa de
Client/Utilizator sau a prevederilor din Contractul la Distanta.
4.    In momentul predarii de catre Vanzator a Produsului catre Curier, Clientul/Utilizatorul nonconsumator preia beneficiile si sarcinile asociate cu Produsul, precum si riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a Produsului.
Vanzatorul in acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenite de la preluarea pentru transport pana la predarea lui catre Client/Utilizator sau pentru intarzierile datorate transportului.
5.    Nici Vanzatorul sau angajatii acestuia, reprezentantii autorizati si agentii sai nu sunt raspunzatori fata de Client/Utilizator, subcontractorii acestuia, angajatii, reprezentantii autorizati si/sau agenti pentru orice fel
de daune, directe sau indirecte, cu exceptia cazului in care prejudiciul a fost provocat intentionat de catre acesta.
6.    In fiecare caz privind stabilirea raspunderii Vanzatorului, a angajatilor sai, a reprezentantilor autorizati si/sau a plenipotentiarilor, raspunderea fata de Clientul/Utilizatorul nonconsumator, indiferent de temeiul sau
juridic, este limitata la valoarea Pretului din Contractul la Distanta.
7.    Toate litigiile aparute intre Vanzator si Clientul/Utilizatorul nonconsumator vor fi supuse unei instante judecatoresti competente.